Personlig Service

Forhandlerloyalitet

Stort sortiment 2400+ varer

Mængderabat

Med eller uden påtryk

Gratis levering over 1700,-

Optimer! Brug Direct Mail sammen med det digitale

Lad os først slå fast, hvad en Direct Mail er:
En Direct Mail er et budskab som sendes i fysisk form i en kuvert til en udvalgt målgruppe.

Vi siger ikke at;
Direct Mailen nødvendigvis kan stå alene i denne digitale tidsalder. Men den bedre til at fange modtagernes opmærksomhed i forhold til et digitalt nyhedsbrev.

Den fysiske postkasse er tom, det kan man ikke sige om den digitale postkasse. Derfor har en Direct Mail nemmere ved at skille sig ud og blive læst. Håndgribeligt markedsføringsmateriale betyder mere for modtageren nu, end det gjorde dengang postkassen var fuld. I dag føler man sig næsten helt speciel, når man modtager et brev og åbner det derfor også med interesse.

Brevet har også den fordel, at der ikke behøves permission fra modtagerens side.

Direct Mail er endnu en fordel for din kampagne når…

Har du ikke en permission? Er det for tidskrævende at indsamle?
Et brev kræver ikke en permission.


Vil konkurrencen være for stor på de digitale medier? 

Postkassen er tom, du har modtagerens fulde fokus.


Bruger din målgruppe ikke digitale medier?

Brevet er en måde hvorpå du når målgruppen.


Er det ikke muligt at lave en segmentering digitalt, der betegner din målgruppe?

Med en Direct Mail kan du nå målgruppen.


Er dit budskab komplekst, og modtageren skal derfor bruge længere tid på at forstå?

Med en fysisk Direct Mail kan du sikre den højeste åbningsrate samt et højt tidsforbrug med dit budskab.

Sådan får du det optimale ud af kuverten til din Direct Mail

Personaliser:
• Brug kundens navn på konvolutten
• Skriv et budskab direkte til virksomheden/kontaktpersonen uden på konvolutten

Effekter & forædling:
• Udnyt effekter som gør modtageren endnu mere nysgerrig
• Brug effekterne til at fremhæve det, du ønsker at signalere…
Folietryk, prægning, partiel lak er eksempler på forædling, som bl.a. kan signalere kvalitet og eksklusivitet.
• Konvolutten i sig selv kan give en effekt…
Farvede konvolutter, metallic papir konvolutter, award konvolutter med snor, specielle formater, lukninger og papirkvaliteter er blot nogle eksempler på konvolutter, som kan skabe effekt hos modtageren uden de store tilføjelser.

Kreativ Konvolut® og Specialproduktion:
• Håndlavede konvolutter designet ud fra dine ønsker. ”Kun fantasien sætter grænser”.
Læs mere her
• Specialproduktion med udgangspunkt i mere standard løsninger, med stadig designet efter dine behov.
Læs mere her

Det er vigtigt med en rød tråd mellem konvolut og indhold.

Det er måske ikke nogen overraskelse, at vi gerne vil sælge konvolutter. Det er strengt taget det, vi lever af. Men det er også det, vi lever for. Der er nemlig ingen grænser for, hvordan du kan vende, dreje og fortolke konvolutter til Direct Mails. Hvem siger kuverter er eller skal være kedelige?
Ib Enemark, ICE Kuvert
Vi kan levere mere end “blot” konvolutten

• DTP / grafisk opsætning • Tryk, print, effekter & forædling • Banderole / mavebånd, skilleark, falsning, skæring af klap mv. • Direct Mail (fra kuvertforslag til udsendelse) • Kuvertering (maskinelt eller manuelt) • Foliering • Udsendelse / porto

Lad os uddybe